AUTOGRAFIKA

Brendiranje vozila je najefikasniji i najjeftiniji način prezentacije vaših proizvoda i djelatnosti. Njegov višestruko pozitivan efekat ogleda se u tome što ujedno dobijate “pokretnu reklamu” koja će prenositi ciljanu poruku i približiti vašu ponudu širokom krugu potencijalnih korisnika. Ono što posebno valja istaći je činjenica da Vam za reklamu na vozilu nije potrebna bilo kakva administrativna saglasnost. 

 

Dodatne prednosti ovog oblika advertajzinga su sledeće:

  • Ne postoje skriveni troškovi  niti bilo kakve takse za isticanje reklame
  • Nema dodatnih troškova održavanja reklame
  • Reklama je aktivna bez obzira da li je vozilo parkirano ili je u saobraćaju
  • Privlači veću pažnju od statične reklame
  • Pokriva neuporedivo veći prostor od statične reklame

 

Materijali su UV i vodotporni i sa dodatnom laminacijom autografika je zaštićena od mehaničikih ostećenja vozila

 

Da bi autografika bila efektna potrebno je uklopiti dobro grafičko rešenje sa pravilnim izborom materijala. 

 

Za auto-grafiku koristi se specijalna rastegljiva PVC folija koja lijepo prijanja uz (ne)ravnu površinu. Ova folija garantuje dugotrajnost, ne puca i neće se odljepljivati sa vozila. Autografika nije ograničena samo na karoseriju vozila, već se može primjenjivati se i na staklene površine vozila, što je odlična kombinacija.